En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

lördag 29 maj 2010

Cupcakes!

Små smaskiga bakverk har tillverkats i huset i kväll, men inte av den ätliga sorten utan som gratulationskort. Dessa kan man köpa flera stycken av utan att känna sig onyttig! På tal om onyttigheter läste jag nyss på Aftonbladet om en tvååring som rökte 40 cigaretter om dagen, och jag som försökte snåla med sötningsmedel till barnen då de fick sura rabarberstavar att doppa i var sin kopp socker, jag kanske överbeskyddar dem, men det skulle bli ruskigt dyrt att köpa fyra paket cigg till barnen- varje dag! Dessutom känns det lite sent nu för sonen att börja blossa på när han redan hunnit fylla sju... Själv dricker jag inte ens kaffe och har inga planer på att starta upp något beroende av det heller, har jag klarat mig så här långt så får det allt vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar