En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

fredag 17 september 2010

Fredagslat men pysslar lite i alla fall...

Sitter och fäster snören i små hjärtan jag gjort i lera, kanske blir de till dekor på något paket framöver. Jag har kollat runt i "kulisserna" på min blogg och försökt läsa på lite. Som du kan se nederst på varje inlägg har jag lagt in en ny funktion, där kan du nu snabbt tycka till om innehållet eller bilderna genom att klicka i någon av rutorna. Men skriv gärna en vanlig kommentar också om du kikar in, jag lägger in den efter granskning. (den spärren har jag mest för att inte någon jag känner ska råka skriva ut mina barns namn eller något annat som jag vill hålla lite anonymt) Kommentarerna är jätteroliga att få eftersom de är ett bevis på att någon stannat till på bloggen avsiktligt och inte bara råkat halka in och klickat sig vidare i nästa sekund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar