En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

tisdag 19 oktober 2010

Några trollsländor och en dos Oktoberslöhet

Jobbar på med beställningar av trollsländor och trådhjärtan, en hel bunt sländor ligger i soffan och väntar på de sista detaljerna. Borde sy upp våra nya gardiner till vardagsrummet, men det är tråkigt så jag avvaktar en dag eller två eller fram till helgen...Känner nu att det börjar gå trögt att vara effektiv på kvällarna eftersom det blir mörkt så fort. Nu börjar det även bli svårt att ta bra kort till bloggen eftersom dagsljus är att föredra och det knappt hinns med under veckorna. Så det är bara att rigga med massa lampor för att slippa använda den förhatliga blixten som gör allt fult och bländat.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Kikar in på din blogg med jämna mellanrum...
    Tycker denna slända är lite söt - så jag undrar var du får tag i dessa underbara spikar?

    Mari

    SvaraRadera
  2. Jag har plockat mina på en rivningsplats, Jag är nog lite av en samlare och sakletare och brukar lägga på lager alla gamla spikar jag springer på, en del lite nyare och ibland som här av den riktigt fina gamla sorten. Men mitt lager börjar tryta så jag ska börja fråga runt om någon har fler, kanske nån med en gammal ladugård på tomten, där brukar sån´t kunna gömma sig!

    SvaraRadera