En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

lördag 27 november 2010

Och så kom det massa snö...

Förra året var det jag som fick klättra genom fönstret för att kunna komma ut och skotta balkongen, då kom det rejäla mängder snö under mellandagarna. I år skickade jag ut den här smidige (?) mannen. Man kan ju lungt säga att det snöat en del de senaste två dagarna! Visst låg det lite snö där sen tidigare, men det var så lite så vi hade inte ens börjat tänka på att det var dags att skotta, men i morse var det tydligen det...

2 kommentarer:

  1. Hm, varför ett frågetecken efter "smidige"? Hade jag inte vetat vem det var hade jag gissat på en 22-årig elitgymnast.

    SvaraRadera
  2. jag vet ju att du inte kollar på sport så särskilt ofta, men om du tror dig ha sett elitgymnaster tidigare så var det nog inte det i alla fall. Sen KAN det ju vara så att inte jag heller såg så graciös ut vid förra årets fönsterutflykt...

    SvaraRadera