En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

söndag 16 januari 2011

Överraskningar...

Delade en fralla idag och hittade ett enormt hål inuti, man skulle kunna förvara ett helt ägg där, eller är det tänkt att gropen ska fyllas med smör, hoppas inte det. Kände mig lite lurad, som om jag köpt hem massa luft! Förutom en ihålig fralla har överraskningarna i helgen bestått av 1. ögoninflammation och 2. kraftigt ont i halsen, igen... Nu måste jag kolla upp vad jag lider av, om några prover kan visa det.

1 kommentar:

  1. Fortsätter tipsa om pyssel. Kan inte sluta, läsa och kolla och klicka runt på pyssel själv och du är ju en sån pysslig en som jag kan tipsa vidare till. Kolla va dtjusigt: http://naindejardin.blogs.marieclaireidees.com/archive/2011/01/09/au-bout-du-rouleau.html
    //A

    SvaraRadera