En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

torsdag 19 maj 2011

Fullbokat schema och en ilsken stortå

Barnvaktar lilla kusinen i kväll. Egentligen skulle jag befinna mig med fyraåringen på förskolans arbetskväll, men det blev i sista stund inställt. Det är lustigt hur allt liksom lyckas klumpa ihop sig på samma datum ibland, för jag skulle även behöva vara på ett tredje ställe i kväll men så länge man inte kan klona sig måste man ju välja. Det här blev nog bäst ändå eftersom jag packar och donar inför flygturen söderut i morgon. Förmodligen blir det blogguppehåll tills på Söndag kväll eftersom jag inte vet om det finns tid och möjlighet att få in några häftiga storstadsinlägg... Just nu är mitt största bekymmer vilka skor jag ska ta eftersom min eländiga stortå med inflammerat nagelband begränsar möjligheterna att välja fritt i min digra (?) skosamling. Bekvämlighet får dock gå före flärd eftersom jag inte vill behöva amputera hela foten efter en promenadkrävande shoppinghelg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar