En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

söndag 11 december 2011

Hej då spökbilden

Marknaden gick bra till slut efter en del inledande grus i maskineriet såsom ett magont barn mitt i natten... Allt löste sig men jag fick anlända lite senare då barnet kollats upp/behandlats enligt följande: 1. sova ut efter nattens vakande. 2. äta frukost och 3. behålla frukosten. Själv var femåringen strålande glad och av nattens frågetecken rörande eventuell sjukdom syntes inte ett spår... men man vill gärna vara säker innan man åker iväg. Spökena på bilden fann ett nytt hem idag!

2 kommentarer:

  1. Dom hamnade hos mig!!! Underbar bild. Och tändsticksaskar köpte jag äntligen.

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det lilla spöket när som helst kommer att killa det större i armhålan...

    SvaraRadera